Dag 3: Reisdag naar tussenstop Santa Maria

31 mei 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag door richting San Francisco. Eerst nog even bij een outdoor winkel geweest en voor schoenen gekeken die we goed zouden kunnen gebruiken bij het wandelen door de rivier bij de Narrows in Zijn N.P. Hmmm...beetje onkige schoenen eigenlijk en zouden we ze veel gebruiken? Nee dus toch maar schoenen huren daar. Daarna San Francisco weer doorgeworsteld om eruit te komen. Wat een gigantische stad, er kwam geen einde aan door de drukte. Eenmaal er doorheen werd het wat aangenamer om te rijden en het landschap bergachtiger. Na aankomst bij hotel Candlewood in Santa Maria eerst een bezoek gebracht aan Doc Bernsteins' Ice Cream Lab in Orcutt . Hele leuke zaak waar je uit heerlijke combinaties kunt kiezen. En heerlijk was het weer! Toen gegeten bij Denny's en..... Bijtijds gaan slapen. Even geen foto's, volgen later.

1. Claudia:
    1 juni 2017
    Zo, in een dag van Los Angeles in een keer naar San Fransisco? :p Hoop dat jullie het leuk hebben!
  2. Ron:
    1 juni 2017
    Hebben jullie nu al Harley's gezien?
  3. Kim:
    2 juni 2017
    Wat maken jullie kilometers zeg! Ongelooflijk! Denk dat het zelfs voor Kevin niet bij te houden zou zijn. Leuk om jullie verhalen te lezen. X
  4. Wil en Wil:
    3 juni 2017
    Nou jullie hebben al heel wat gezien! Leuk hoor! Gelukkig dat jullie ook nog in beweging blijven met fietsen en wandelen begrijp ik want met al dat lekkere eten hebben jullie straks niet alleen schoenen maar ook kleding nodig ha, ha. Erg leuk om jullie verhalen te lezen en dat jullie zo genieten en ook nog mooi weer hebben. Nog veel plezier. xx van ons.