Dag 22: Last resort LA

19 juni 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Onze laatste stop voordat we morgen gaan vliegen. We hadden geen lange rit vandaag van Palm Desert naar Los Angeles. We besloten om te kijken of we een paar uurtjes aan Lake Perris konden relaxen. Dat lag op de route, dus dat zou leuk zijn. We hadden gezien dat er een heel recreation aeria was. We moesten 10 dollar betalen. Maar dan zijn er ook verschillende stranden en voorzieningen als picknick tafels en toiletten. Dus we hadden een strand uitgekozen waar ook gras was en daar onder een palmboom gezeten. Heerlijk rustig, wel wat mensen maar geen grote drukte. Daar een paar uurtjes gezeten en toen weer in de auto richting Los Angeles. En dan kom je ruim van tevoren alweer in de ratrace terecht... Pfff drukte, 5 of 6 banen file... Gelukkig nog redelijk bijtijds bij het hotel aangekomen. De buurt Gardena is een beetje een gribus buurt maar het hotel is echt goed. Waarschijnlijk pas gerenoveerd want alles is in frisse kleuren en het tapijt ruikt nog als nieuw. Daarna gegeten bij Applebee's voor de laatste keer. Stukje snelweg, van de ene naar de andere baan, maar we hebben de rijstijl inmiddels in de gaten dus gewoon links en rechts inhalen en inschuiven maar.
Morgen weer de auto inleveren. Jammer hoor, was een behoorlijk pittige kar. Kijken wat we nog gaan doen van tevoren en dan gaan we weer huisjetoe.
Thuis nog een laatste verslagje van de reis en dan zit het blog erop. It's been a blast! Thanks for all your enthusiastic reactions folks!

1. Kim:
    20 juni 2017
    Dat is chill, onder die palmboom. Jullie reis zit er bijna op. We zijn wel blij hoor dat jullie naar huis komen. We gaan de gezellige verslagen natuurlijk wel missen. Jullie houden er in ieder geval mooie herinneringen aan over. Liefs xx
  2. Marco & Karin:
    20 juni 2017
    Jeetje jij bent rap Kim! Ook wel weer leuk om naar huis te gaan hoor. De verslagjes schrijven vond ik best leuk en het is voor ons ook grappig om eens na te lezen. See you soon!
  3. Wil en Wil:
    20 juni 2017
    Heerlijk onder zo'n palmboom! Volgende keer hangmat mee! Het was leuk om jullie reisverslagen te lezen zodat we er een heel klein beetje bij waren. Het was een indrukwekkende reis hoor waar jullie zeker mooie herinneringen aan zullen overhouden. Geniet van jullie laatste dag en morgen goede vlucht met behouden aankomst. Lieve groetjes.
  4. Claudia:
    20 juni 2017
    Leeft papa nog wel? Bijna alweer naar huis! Geniet nog van jullie laatste dag. Heb jullie ook best wel gemist hoor! Tot snel xxx
  5. Henriette:
    20 juni 2017
    Alweer aan het einde gekomen van alle leuke verslagen van jullie reisverhalen. Zo leuk om de reis op afstand mee te beleven! Veilige thuisreis..
  6. Marco (van Karin & Marco):
    20 juni 2017
    Bedankt allemaal voor de leuke commentaren. We genieten nu nog even van een laatste ijsje en dan de auto inleveren. Tot snel!!
  7. Ingrid:
    21 juni 2017
    We hebben jullie goed kunnen volgen. Leuk!
    Mooie foto's ook.
    Goede terugreis, see you soon!
  8. Jan:
    21 juni 2017
    Super vakantie gehad wat we hebben kunnen lezen. Vandaag weer vliegen. Het zal wel weer tegenvallen in ons kikkerlandje. Wel beter voor de lijn. Al die ijsjes en taarten!?!? Morgen nog een echt warme dag in Nederland. kunnen jullie acclimatiseren.
  9. Martin van Peursen:
    22 juni 2017
    Bedankt voor de leuke reisverhalen. Ik heb het gevoel dat ik er zelf ook een beetje ben geweest. Jullie hebben mij in ieder geval nieuwsgierig gemaakt.