Dag 20: Reisdag naar Palm Desert

17 juni 2017 - Palm Desert, California, Verenigde Staten

Vandaag een flinke rit gereden: 650 kilometer. We zijn in Europa vaak gewend dat er om de paar kilometer wel weer een afslag of een knooppunt is. Hier rijdt je gewoon 150 kilometer voordat je weer eens af moet slaan. En echt nooit heel druk. Soms een langzaam werkend apparaat maar die kun je makkelijk inhalen: het zijn doorgaans rechte wegen. Wel valt het op dat het landschap vaak saai is. Veel droogte dus niet bijster veel begroeiing te zien en niet veel dorpjes of stadjes onderweg. Meestal bij een kruising van hoofdwegen staat een tankstation, met wat geluk nog een winkel oid. Maar het rijdt lekker door. Een heel stuk gereden met achter elkaar heuveltjes in de weg, dus het leek soms wel alsof we in een pretpark waren.
Dus we waren bijtijds in het Best Western Plus Palm Desert hotel. Wat was het heet hier toen we uitstapten! In de 40 graden. Dus lekker op de kamer in de airco gezeten. We wilden morgen bij het zwembad gaan zitten maar we denken dat het daar zelfs te warm voor is. Zelfs het water is niet meer verkoelend. Dus waarschijnlijk in de ochtend nog richting Joshua Tree Park voor een blik daar en een kleine wandeling. In de middag misschien wel een mall opzoeken. Vanavond iig gegeten bij Applebee's.
Vanwege de reisdag geen foto's behalve die van Route 66! Want die hebben we een stukje gereden op onze route en dat was wel gaaf! Hobbels en bobbels but we've been there! Speciaal uitgestapt om de foto's te maken. O ja, en van onze toetjes bij Applebee's...

1. Ron:
    18 juni 2017
    Geweldig Karin. Route 66. Ook mijn wens. Bedankt trouwens. Nu heb ik de hele dag Born to be wild in mijn hoofd
  2. Ingrid:
    Route 66, you did it!
    Bedankt voor jullie reisverslagen.
  3. Marco & Karin:
    18 juni 2017
    Hahaha! Get your motor running Ron!
  4. Marco (van Karin & Marco):
    18 juni 2017
    Het is vandaag zelfs te warm voor het zwembad dus we gaan de woestijn in om een Joshua Tree te bekijken. 8O
    Daarna de koelte opzoeken in een mall met airco en uiteindelijk mss nog een duik in het zwembad!
  5. Wil en Wil:
    18 juni 2017
    Nou als dat jullie toetje was wil ik niet weten hoe de maaltijd eruit zag ha, ha. Dat wordt afkicken straks! Route 66 geweldig! Een duik in het zwembad zou ik toch aanraden hoor jongens ook al is het water aan de warme kant mijn ervaring in Su is dat het toch wel opfrist!. Genieten jullie nog maar fijn van de laatste dagen daar!
  6. Claudia:
    20 juni 2017